perjantai 29. syyskuuta 2017

Loistava lamppulöytö

Ystäväni bongasi lempikirppariltamme minulle erittäin hienon vanhan seinävalaisimen ja varasi sen minulle hetimiten. Olin itsekin nähnyt sen heidän nettisivuillaan, mutta oletin sen olevan jo myyty enkä yhtään älynnyt että juuri minulle se oli pistetty varaukseen.  Yllätys oli kyllä täydellisen hyvä kun selvisi että tuo ihanainen oli sen minulle mennyt varaamaan. Kaupathan siitä heti syntyi, tietenkin, lamppu on niin viehkeän romuromanttinen, ihan älyttömän symppis ja aivan minun näköiseni, eikö vain?

Vielä kun osaisi päättää että laittaako tämän olohuoneeseen vai työhuoneeseen, molempiin se kun sopisi niin maan vallan mainiosti. Ehkä heitän kolikkoa tai sitten vaan sovitan sitä jompaan kumpaan ja katson löysikö se paikkansa siitä.

A new vintage anglepoise lamp with wall mounting was actually a find a friend of mine made me. She saw it at a fleamarket and immediately thought of me. Glad she did, I really love it (and her). Now I just need to choose where to put it  in my house, somewhere pwhere I can look at it all day long perhaps.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti