tiistai 4. joulukuuta 2012

Mulle!

Kun olin joululahjakirppistelemässä, niinkuin vihreän talon tätikin blogissaan suosittelee, en voinut uskoa että löytäisin itselleni sen mitä olen jo pitkään etsinyt nimittäin sopivat lapikkaat! Olen haaveillut tällaisista jo vuosia ja vihdoinkin voin sanoa omistavani kunnon talvikengät. Onni ja autuus on myöskin se että nämä ovat jo valmiiksi "pehmitetyt" ja jalkoihini niin mukavat etten voi kun ihmetellä tätä tuuriani. (Eikä huono asia ole tuokaan, että sisustukseenkin sointuvat.)

While I was fleamarketing for christmas presents, like my sister recommends people to do, I found these traditional Finnish leather boots I've been craving for for years. So I bought them as christmas present for myself . (I believe I've been so good this year I deserved to pamper myself a little.)

12 kommenttia:

  1. Mulla kävi aiemmin syksyllä samanlainen säkä: löysin lapikkaat kirppikseltä ja maksoin niistä vain 15 euroa! Pari viikkoa sitten näin aivan samanlaiset lapikkaat kuin omani tamperelaisen Kätkö-vintage-kaupan ikkunassa ja niistä pyydettiin 90 euroa :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten halvalla sait! Minä en ole edes kirppiksillä nähnyt näitä alle 30 euron ja aika paljon kiertelen kuitenkin. Ehkä täällä etelämpänä näitä on liikkeellä vähemmän.

      Poista
  2. Oi miten hienot! Et usko miten paljon mua muutama vuosi sitten harmitti kun oisin saanut uudenkarheat, varta vasten mestarilla teetetyt lapikkaat. Mutta kun ne oli auttamattomasti ainakin sen pari numeroa liian isot...

    VastaaPoista
  3. No jopas teit löydön! Todella hienot :)

    VastaaPoista

  4. Wau, miekin näin alkuviikosta samanlaiset kirpputorilla mutta olivat ihan liian pienet (siro neljäykkönen) miulle......muuten oisin ostant

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullakin siro neljäykkösen jalka. Ja leveä lesti. Ei ole helppoa kengän osto täälläkään.

      Poista
  5. Onnea lapikkaista! Minä tein kanssa kesällä huippulöydön, kun sain omat lapikkaat vitosella(!) eräältä pihakirpparilta. Ovat muuten täysin samanlaiset kuin nuo sinun, Parkanon jalkine oy:n valmistamat, ja juuri passelit jalkaan! :)

    VastaaPoista