maanantai 27. lokakuuta 2008

Kampaamotuolimania




Mulla on oikeasti paha ongelma tuolihimoni kanssa, varsinkin kampaamotuolihimon. Yhtään tuolia en enää tarvitsisi tänne, mutta olen onnistunut vuorokauden sisään ostamaan jo kolme. Tässä niistä ensimmäinen, Helsingin Teräskalusteen funkkis-parturituoli. Mä olen aina ollut ihan heikkona tuohon putkifunkkikseen. Kerran aiemminkin olen omistanut vastaavanlaisen yksilön, mutta elämä sen kanssa osittautui liian vaikeaksi. Tämä tuoreenpi yksilö sen sijaan saattaa jäädä talouteeni pidemmäksikin aikaa, tässä näet on säädettävä selkänoja. Nyt pitäisi vain päättää verhoilisiko sen valkealla vaiko mustalla keinonahalla - kumpikin toimisi todella hyvin. (Jos hän siis jää perheeseeni).

2 kommenttia:

  1. Ois pari samanlaista myynnissä Helsingissä. Kiinnostaako?

    VastaaPoista
  2. Näitä teräskalusteitahan voikin käyttää vaikka mihin. Tämä on kyllä hieno, omaperäinen ja retro. Kätevä, jos on säädettävä selkänoja. Meillä on menossa sisustus uusiksi hieman teollisuustyyliin, joten kovasti yritän ideoita etsiä.

    VastaaPoista