torstai 11. syyskuuta 2008

Päivän saaliit


Kuusi aitoa colalasia seitsemänkymmentä penniä kappale. Näitä olen jo pitkään etsinyt yhden orvon lasin kaveriksi. Jostain syystä näiden estetiikka viehättää. Ehkä siksi kun design laseissa on pysynyt suht samana kautta aikain. Ja ehkä myös siksi että olen itse aika pahasti koukussa kokikseen :-)



Ja taas yksi silkkitäkki kokoemani jatkoksi (mitähän ihmettä näillä kaikilla edes tekee). Tämä viehätti marjapuuroisella värillään ja tuli heti mieleen että minulla sattuu olemaan lähes samansävyiset samettiverhot. Yhdistelmää voisi kokeilla makuuhuoneeseen joku päivä, kun romanttinen fiilis iskee.

3 kommenttia:

  1. Siis mistä ihmeen paikasta sinä noita silkkitäkkejä löydät? Minä en ikinä mistään... Ravintolan nimi kiitos? Tuollaista pizzaa olis saatava ja Lahteen on sopiva matka :)

    VastaaPoista
  2. Silkkitäkkejä tupsahtelee milloin mistäkin. Mulla on ilmeisesti vain hyvä vainu niihin ;-)

    Spaghetteria Mamma Maria, Vapaudenkatu 10
    Ja syö minunkin puolesta :-)

    VastaaPoista
  3. Oih, silkkitäkki! Muistan kun mummulla oli noita <3 Itsekin voisin yhden huolia!

    VastaaPoista